Prepoznati potrebu na tržištu u pravom momentu. Ući u njega sa jasnim ciljem, stručnim timom, dobrim planom. To je Tape and go uradio 2014. godine u Srbiji. Tada mali tim započeo je veliku priču. Ideja je potekla od jednog čoveka, sa vizijom i hrabrošću da ponudi nešto novo, rešenje u koje veruje.
- Radeći za jednu multinacionalnu komapniju iz Holandije koja se bavila proizvodnjom procesne opreme uvideo sam koliko se materijala za pakovanje troši za jednu pošiljku i koliko se istovremeno istih materijala neadekvatnog kvaliteta i baca.
Došao sam na ideju da istražim sve to jer sam bio siguran da mora da postoji kvalitetnije rešenje i uvideo da se tom temom bavi jako malo proizvođača, ali da sveobuhvatne ideje i dalje nema, kaže Daniel Stajić, menadžer za razvoj poslovanja kompanije Tape and go.
Daniel je s puno samopouzdanja počeo da razvija svoju ideju i veruje da to nije bila hrabrost. Kada si siguran u svoj proizvod i uslugu, u njegovu korisnost, u sve olakšice koje unosi u domove korisnika, znaš da je to i siguran put. Tvoj put, navodi on.
- Moj cilj je pre svega bio optimizacija tih procesa, odnosno ušteda za koju sam verovao da može da se postigne kod velike većine potrošača odabirom pravih materijala. Ono što je nedostajalo je edukacija klijenata o tim mogućnostima.
Takođe sam uvideo da se jako malo računa vodi o samoj proizvodnji koja ne bi nepovoljno uticala na životnu okolinu. U traženju tih rešenja takođe nisam hteo da pristanem na kompromis koji bi ponudio jevtinu, ali nekvalitetnu strategiju. Počeo sam da razvijam svoju koja je danas poznatija kao Tape and go strategija.
Tape and go rešenja- ušteda koja ne umanjuje kvalitet
Razvijati novu ideju u početku nije bilo ni malo lako. Pred Danielom i njegovim tada malim timom bio je izazov da s jedne strane proizvođači i korisnici usluga upoznaju sve prednosti novog pristupa, a potom i da počnu da ga primenjuju. Da počnu da veruju u njega.
- Kao pioniri u kreiranju jednog sveobuhvatnog pristupa zaista smo se namučili. Ali kako je dolazila jedna referenca za drugom, kako iz Srbije, tako i iz inotranstva, sve više smo dobijali poverenje klijenata.
Danas mogu da kažem da smo, s obzirom na našu viziju i planove, na trećini puta, ali i da je najteži deo posla iza nas. Za nove uspehe jednako je važno i konstantno učenje “ka unutra”, svih nas u Tape and go timu. S obzirom na to da smo složna grupa istomišljenika, za nas je to pravo uživanje, navodi Daniel.
Stvaramo neraskidive veze
Tape And Go danas nudi oko 200 proizvoda, stekli smo poverenje više od 750 partnera. Samolepljiva traka, mašine za pakovanje i streč folije distribuiraju se na tržištima više od 15 zemalja.
Rešenja nudimo u oblasti auto industrije, građevine, industrije pakovanja, kao i na polju vašeg osnaživanja, kako da sami uradite. Tu uslugu vam pružamo besplatno. Da na taj način dodatno uštedite. Sve što vam je potrebno, iz istog razloga, imamo na jednom mestu.
Sedište kompanije je u Budimpešti, a kada je u pitanju balkanski region, naš centar je u Novom Sadu. Osvajamo nove pristupe u oblasti pakovanja, kreiramo proizvode i ideje, uvodimo nove tehnologije.
Jer znamo da može jednostavnije, brže, kvalitetnije. Da i vi, korisnici naših usluga to možete.
- Funkcionalnim proizvodima štedimo novac korisnicima naših usluga i našim partnerima a da pri tom kvalitet rešenja ne opada. Na taj način dobili smo i poverenje izuzetno zvučnih imena u inostranstvu. Raditi na tom terenu je mnogo lakše jer imaju već edukovano društvo. Kod nas je trebalo mnogo više vremena da svi u lancu prepoznaju prednosti tog pristupa.
Ljudi su važna vrednost svake ideje
Daniel kaže da i dalje uči, svakodnevno, od ljudi iz njegove branše, sa decenijskim iskustvom. Veruje da je ključ za uspeh čvrsto utemeljen cilj od kog nema odstupanja.
- Za sve što smo postigli zaslužan je skup ljudi različitih zanimanja, sa dugogodišnjim iskustvom, različitim temperamentima i stavovima. Staviti sve to u isti lonac ponekad deluje nespojivo, ali je krajnji efekat neverovatan. Najjača motivacija mi je ta naša sposobnost.
Upravo to razlog je što Tape and go vidim kao jednog od lidera u osvajanju novih tehnologija, novih rešenja, kao pouzdanog partnera kompanijama otvorenim za nova znanja i rešenja.